fredag 9 maj 2014

Tävling eller mentalt kraftprov?

Imorgon ska Anna ge sig i kast med Lundaloppet och visa folket söderöver vad 'vi' går för...


P......? Jo, eh, tanken är att jag ska springa med ballong i Helsingborgsrnas eget Springtime! Ett populärt millopp som vi gjorde vårt bästa på förra året!
Dvs, Filborna Arena har x antal stollar som springer som Pacers för att folk ska kunna hålla sin sluttid på vad man nu fått för sig att man ska fixa.

Alltså hänger man en ballong på en tränare, som sen lubbar på i på ballongen nämnda tempo!
Det är där jag kommer in i bilden.

Frågan är då om det är så himla lätt, att mitt i en tävling där den lille jävulen i skallen alltid kryper fram, kunna bromsa? För jag ska ha 50 minuters ballongen!
Ser det som en ovanlig och lite annorlunda utmaning! Som jag kanske klarar och kanske inte!

Och då ställer man sig frågan, blir de som planerat att springa på 50 sura på mig om de vrålar i mål på 44? Eller kan man tappa ballongen om man springer för fort?

Nä, skämt åsido. Det blir en annorlunda tävling! En nyttig lärdom att kunna hålla igen?

Klämmer i mig några extra sådana här ikväll och skippat rödbetsjuicen, så jag blir lite däst och seg imorgon. Låter kaxigt...
Tänk om jag inte klarar det då? Haha! Tänk om jag kommer in på 52 och åker på storstryk!

Återstår att se!

Lycka till bästa lekkamrat! Make me proud!!! 


Skål för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar