måndag 10 november 2014

Måndag...

Jo, i ordets rätta bemärkelse.

Inte ens kaffet har ryckt tag i livsandarna idag!

Igår kväll gick jag och lade mig, stark och obändig i min tro på hur bra jag skulle göra ifrån mig på gymet imorse....
Hade en tidig kund som skulle ge mig en klämtimme att köra slut på mig själv!
Tjoho, så nöjd och glad!

Sen gick natten... Ingen sömn!! Jag menar INGEN sömn!
Vart kommer de där nätterna ifrån? Som jagar livet ur en där i nattmörkret.
Som gör att man har ett hjärta som slår som en slaghammare, ytlig andning och utan att själv kunna styra det, axlar problem som är fullständigt bisarrt långt bort!
Man vaknar till en konstig grå, avtrubbad och lite öde värld.

Ibland kan jag känna att det är lite bra med sådana här dagar! Man får tänka lite mer, allt går lite långsammare och man är lite snällare mot sig själv med kravlistan.

Det är minsann inte varje dag det här blonda huvudet har tid att tänka...:))

Och så vet man att man kommer sova som en gris när natten kommer! 
Vilket är en härlig vetskap!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar