onsdag 26 november 2014

57 minuter sol

Som tajmade med precision mina 56 minuter buskul stakning denna vårmorgon!

Ny skatehjälm, som inte gjorde så mycket för den coola framtoningen den heller.

En lite längre runda idag. Siktar på att öka friskt några veckor framöver, för nu måste man ju börja ha lite driv! Snart februari...

Lyckades staka ihop 11,5km i solskenet!

Erkänner villigt att om jag är stark på att staka så är jag  synnerligen instabil när det kommer till diagonalåkningens ädla konst...
Inte helt lätt med den lantisasfalt som erbjuds här i min trakt.
Rejäla grova stenar i asfalten, som gör vägarna trögåkta och galet ojämna för en sån som jag.
(Vilket förmodligen är lika bra nu i början)

Tänker ta en tur längs havet en eftermiddag, för solnedgångarna går inte av för hackor just nu


Så från en nyfrälst nörd... Trevlig kväll!

Eller som man på engelska säger:
Happy Hump Day


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar