torsdag 20 november 2014

Thursday is liftning day!

Eller hur!!! En endaste dag i veckan kan man väl vika till det mest oinspirerade som finns..

Gymet.
30 meter utfall med 16kg i varje hand. Kul?

Missförstå mig rätt, jag är en inbiten råtta som gärna går in och sliter tag i lite hantlar och annat skrot. 
Det har bara inte funnits tid till det på flera år. 
Eller rättare sagt, det bortprioriteras vareviga vecka när det har känts så mycket bättre att va ute och kuta, cykla eller greja i trädgården.

Dock inser jag att för atti kroppen ska hålla så behöver jag ta i! 
Backa upp rygg och knän, stärka axlar, bål och huvud...

Härmed landsätter jag "Project Thursday"

 Lite armhävningar över en stepbräda...

       Rygg rodd... Tungt och fostrande!

Knäböj mot en vägg, med valfritt skrot i nävarna?

Och för en framtida stakseger, lite tricep!

ELLER.....

Bara stå där och drömma, längta och känna sig så där genomlycklig som bara skidor kan få mig att göra!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar