lördag 11 juli 2015

Närvaro i tillvaron

Ibland ska man kisa och se livet från en annan vinkel!
När tillvaron,  läs väder, knän och annat jäkelskap, driver oss lite fel, då får man växla vinkel helt enkelt.

Man får fara fram med siktet högt, hoppas på det bästa och njuta av det lilla...

Så idag lyfter jag blicken från onämnbara idiotsaker och är så in i vassen lycklig för att jag bor där jag gör..


Att jag får busa i skogen på arbetstid...

Att få ha hon-i-rosa att leka med när jag behöver en likasinnad som släpper allt och bara kör!!! På denna plats!
Må det vara löpning, simning, kaffe, cykel, vin eller bara ett evigt klagan..ja då är hon där! Skaffa er en "sån"! De är guld värda...

Gårdagen lufsade jag med världens bästa sällskap genom Sibirien, han på cykel och jag i mina Altras, världen goaste löparsko!


Imorgon är en ny dag! Happy Saturday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar