torsdag 2 juli 2015

Nattlig panik!

Alla är vi nog bekanta med hur hjärnan skapar katastrofer och totala missfoster av problem som är både enkla och helt oviktiga resten av dygnets alla timmar!
Man kan ligga och förfasa sig över de mest triviala problem som känns alldeles fruktansvärda i sin nattliga skepnad.

Men inte det synnerligen obehagliga problemet som dök upp i min hjärna mitt i natten..
Titta noga på bilden! Kisa och fundera, och min nattliga panik är uppenbar!

Det står för fasicken Triathlon på min våtdräkt!!!!

Ska jag stå där, inför all världens duktiga simmare, med ordet Triathlon på bröstet!!!
Jag som badar! Jag ska bada 1000m motströms i en Triathlondräkt!!!

Haha!!! Gissa om min hjärna gick igång på detta mitt i natten?!!
Präktigt!

Fick mig i a fall 1200m bad idag efter yogan. 
4 kallsupar och smått sned och ving, men nu vet jag att jag orkar hela distansen. Fick sällskap av Anna och hennes yngste entusiast, som snällt förnedrade oss med lite crawltag då och då... Thx F!

Jaja, på lördag ska vi köra mot myggornas land, på söndag efter lunch är det över!
Sen ska vi bara göra sånt som vi kan!

Springa! Och kanske bada... Bara för att det är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar