onsdag 23 september 2015

Formtest, körd hamstring och psykbryt

Nära nu... Kroppen tjurar, skriker på mig och gör ont.
Så därför drog jag ut på 4km i tempo som en ren formcheck idag.
Benen har varit tunga och slitna, precis som det ska va just nu,men efter två dagars vila började de vakna igen.

Ville gärna testa hur min "sträckning" i hamstring och säte tog ett snabbt kort pass...

Så där.

Gjorde det enda som räddar min dag
Fick en stund att tänka, gå över mina val och mina förutsättningar i den bästa miljön för min skalle...

Har försökt bada, andas, yoga, stretcha, liniment, vila, promenader, massera och ett glas vin på det.
Inget biter.

Sitter det i huvudet!!!
Haha! Ganska troligt faktiskt.
Har sparat allt mitt önsketänkande från hela årets alla tävlingar tills just nu, veckan före sista känga... Inte konstigt att allt slår bakut.

Så jag drog flaggan i topp för min kommande närvaro och upplevelse! Jag får helt enkelt gilla läget och leva loppan även denna 'utflykt' :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar