torsdag 10 september 2015

Världens finaste stafettlag!

Helt utan någon större anledning alls, så bara rasslade en anmälan in med världens coolaste lagnamn till #helsingborg marathon

På lördag springer mina alldeles egna änglar alltså en marathon stafett i mitt namn❤️❤️❤️
Blir lite rörd och superglad på samma gång.

För i många år nu har jag jobbat med att hjälpa så många med att hitta sin löpning... Sin egen lilla lycka i en tur på vägen, längs stranden eller i skog och mark.

        Den finaste av mina änglar...

Jag har försökt att förmedla min egen älskade känsla för att komma ut en sväng, ibland lång, ibland ensam eller i sällskap, ibland så överjävligt jobbig att man vill skrika, men alltid lika härlig längst inne i min egen värld där jag är jag...

Oavsett tid, plats, väder eller sinnelag har jag försökt att förmedla en känsla.
En känsla som för mig finns i långt mycket mer än löpningen, men just där är som närmast hjärtat.
När man är som närmast sig själv och sin egen kapacitet.

Så att få ett litet lag med stora hjärtan att springa under detta namn är för mig ett litet kvitto på att någonstans har jag nått fram!!! 

Jag kommer otveklöst heja fram de här fyra tjejerna med all kraft, för att de springer av själ och hjärta med allt de har!
Det vet jag. Coola coola änglar!

Stora kramar och lycka till❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar