tisdag 15 september 2015

Fylledag idag!

För idag var det ingen vanlig dag! Det var Annas födelsedag!!

Anna, den där tjejen som inte vill bli stor, som älskar att bara vara, att njuta och att leva precis alldeles just NU!
Hon där, till höger! Som bara är, och ger, och ser till att närvaron är total när hon är med!!
Det är hennes dag idag! 

Hon har dragit mig igenom bergslopp...
Hon har hetsat mina intervaller...
Hon har backat upp i varenda toksport vi fått för oss att ge oss på..

Hon har fintat och trugat med ägg, kaffe och choklad...

Hon har släpat mig genom Transylvanien efter en lite överraskande tokidé vi fick, 
Hon har övertalat mig, peppat mig och lurat mig till så många prestationer att hon i slutänden är en av mina favoritmänniskor på denna jord:)

Så grattis på dig du söta lilla tjej som aldrig kommer blir stor... Bara för att du inte har lust❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar