söndag 18 november 2012

Dear world!

Kära värld!
I dag är det söndag. Snuvan är lika tjock som dimman, så tät att jag inte ens kan skymta Danmark från mitt fönster. Sitter inkurad i en filt framför öppna spisen och längtar efter dig, kära värld!
På tisdag kommer vi! Då är det dags för en härlig och efterlängtad tur på Kullaberg!
Men idag är det söndag....Sunday...SUN DAY....ja, här finns iallafall ingen sol så långt ögat kan se....
Ok, kära värld, jag ser till att bli frisk till på tisdag och du fixar lite sol! Deal?

Kan inte precis påstå att humöret är på topp en dag som denna.....

 ...och för att inte förpesta tillvaron för resten av familjen betämde jag mig för att bege mig ut och nosa lite på världen en stund. Mot Mölle!!!!

50 shades of grey...

Det fick bli loppis. Ett hett tips om man vill liva upp tillvaron....finns såååå fantastiskt mycket VACKRA saker........ och man bara undrar...vem som har älskat just denna lilla pjäs..??

P gillar ju hundar. Kanske detta kunde vara något att lägga under granen.....
Eller varför inte en triceps stretch???
Vapendragare F hittade finfina träningsredskap. Åhej åhå!

Men för 2 stilsäkra bloggerskor hittade jag tillslut det självklara köpet.....om vi överhuvudtaget ska kunna slåss i den stenhårda konkurrensen som bäst klädda bloggerskorna (se föregående inlägg) så är det nog dags att öppna börsen och satsa stort....nu j-klar.......you better watch out girls!!!


I´m too sexy for my love, too sexy for my.....la la la la la la....oh,oh,oh I am too sexy for my.....
Tänk vad man kan fynda om man bara lägger manken till....ja för vad kostar väl inte en tandborste på Ica Maxi?



Mölle Krukmakeri & Café på Mölle Hamnallé 9 i Mölle

Efter finfina fynd och humöret på topp begav vi oss vidare till det finaste krukmakeriet som finns.Här finns också den finaste krukmakerskan som världen har skådat. Inte bara gör hon vackra ting hon är också generös nog att bjuda A & P på kaffe så fort de sticker in näsan efter sina bravader ute på Kullahalvön.  Don´t miss it!!!




Mölle Krukmakeri & Café




......och tack fina värld,
sen kom solen!
/A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar