måndag 22 april 2013

Hasta Luego Mallorca

Efter tre enorma dagar på Mallorca , så sitter jag på flyget hem...
Härligt att komma hem till killarna och min kära lekkamrat, men bäst vore om vi alla fick stanna där i solen, där livet ler lite extra brett mot en!

Fick en sista tidig runda längs havet, innan solen gick upp imorse:)

Summerar i huvudet, en helg fullproppad med intryck som nu ska omvandlas till uttryck, haha..

Bjuder på några glimtar från diverse utmaningar!
Håll till godo! Imorgon stundar ökat tempo på berget...
Later Gator
//P

Ute är bättre än inne!


Kermit pausar från cykelturen i stan:)


Spansk återhämtningsdryck...




Tänk vad skenet kan bedra! Detta är en, japp min kära A, rödbets-, morots- och
hallonbomb! HA! fick alla ni som redan dömt ut mig för en Strawberry Daquiri...


Att få springa här varje morgon, det är snällt mot själen


AAAAAAHH!!!! Där e dom! Min älskade Franska berg!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar