tisdag 9 april 2013

Mental träning?

Dagens pass blev ett styrketest av den mentala kapaciteten!
Skulle bara trycka på den vanliga 40km rundan genom ett vårigt och soligt landskap...
Det enda jag fick uppleva var asfalt,asfalt och åter asfalt.Det gick liksom inte att lyfta blicken! Dock fick jag lite variation, som knädjupa hål i vägen! Vägverket?? Wakey wakey!

Det blåste så där så att man önskar att man hade varit vekare i sinnet och erkänt sitt undertag på vädret och ringt en taxi!

Unnade mig ett fullständigt lönlöst stopp för vatten vid A&Y's blå dörr..

Ingen hemma på det kontoret inte. Och inget vatten. Sneglade lite för törstigt på deras regntunna ett tag...

Delar dock med mig av fönstret till deras berömda källare:)
Här nere utför de sina stordåd...


Lycka är att få komma hem och rasa ihop på bänken, svepa back flush'en och andas!
Undrar när jag ska få stoppa undan min skidhandskar?


A&Y är inte bara cyklister... De är trädgårdsmästare också!!

Denna har jag inte slitit på idag! Det var stå-upp-och-skrika cykling idag!

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Men du, det där fönstret är ju topphemligt, sånt får bara inte läcka ut! ;)

    Vi ställer ut en hundskål med vatten när vi sticker hemifrån nästa gång!

    //Y

    SvaraRadera
  2. .....den som gitter flänga runt på bygden och leta upp det där fönstret har nog sjutton förtjänat en titt!
    Hundskål uppskattas högeligen:)) Känn inget tryck med nybakat och andra märkvärdigheter...

    SvaraRadera