torsdag 31 oktober 2013

Gym vs uteträning

Hur jämför man?

P unnade sig både stoooora tunga vikter....
och cykel inomhus... 

Efter morgonens yoga pass fick jag för mig att ge mig en behövlig släng av sleven...
Styrka är inget som det har lagts mycket prio på som sagt.
Hur det känns på en skala, jämfört med att få blåsa på utomhus? Tjaaaa, lite lamt och lite friskluftsförlust om man nu får skapa ett nytt ord!

Tänkte mig att köra tunga ben. Tunga ben hade jag visst redan när jag startade. Tyngre blev det, efter boxjumps, knäböj och förbannade, förhatliga och föredömliga utfall med 36 kg i nävarna. 
36 pannor som i alla fall verkar ha gett mig riktigt långa armar, haha!

Lät ryggen få en känga och så övade jag på mina chins, som jag har gett mig fasiken på att sätta 10 snygga. Något som inte gynnas av nämnda tunga starka ben. De ska ju med upp...

När jag var klar gick jag och blängde lite på säsongens mest förhatliga instrument.

...och sen gick jag hem!!! 

Attans vad skönt det är att vara chef över sitt eget öde! Jag kommer aaaaaaaldrig skaffa en pt. Haha!

Summering av dagens träning?

Ute. Frisk luft, utsikt och lite utlämnad till elementens väl och ve, och till sin egen skalle...
Inne. Lättillgängligt, dödstrist och massor av übercoola nördar som kollar på sig själv i spegeln....

Ute vs inne= 1-0





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar