torsdag 24 oktober 2013

No running policy still on...

Really really boring!

         All the color was drained from my world when the daily blast outside disappeared...
 
Haha... Språkbyte! Någon som ens märkte? Nope? Tänkte nog det... För vi kommer köra en del inlägg på utrikiska framöver för våra nyfunna vänner bland björnarna i bergen! Vi litar inte helt på att Google Translate gör ett toppjobb av våra historier:)) 

Så framöver kommer även våra svenska kamrater få fokusera lite extra, eller poppa till det lite och köra GT omvänt! Kan bli hur kul som helst!

Som ovan bild beskriver tydligt, så var det med ett mörkt sinnelag P dök in på gymet efter avslutat yogapass denna soliga morgon.
Tänkte väcka lite muskler som kommit undan lite väl länge...(läs typ 2 år sen sist)

Och det var precis lika roligt som jag hade väntat mig!

                  Här har vi en! Djupsovande bicep...

Däremotmot ser jag fram emot den ökade kraften och krutet som kommer bli en ytterligare snärt framåt när jag sätter fart igen!!!

Desto roligare var denna, som jag glatt stal från Fb imorse...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar