måndag 14 oktober 2013

Bergen vs Havet 1-1

What can I say...

Det ena tar verkligen inte ut det andra, utan lika andlöst förälskad är jag i båda.


Junior var på brottning (!) och jag fick bästa 30 minuterna denna veckan, tillsammans med maken.
Vi tog oss ner till stranden vid Lerberget och enda sällskapet var en säl som låg och njöt på en sten en bit ut i vattnet...
            Kisar ni så ser ni den lille killen som ligger och gottar sig på stenen där ute!

Så mycket magi som en runda vid havet när det ligger stilla en sen höstkväll, det är svårmatchat!

Tyckte ju då givetvis att, eftersom jag faktiskt från allra första början var min käre makes PT, och tillika numera titulerar mig löptränare, kunde man ju då kanske få bjussa på ett tips för ett lättare steg?

"Honey..." Kvittrade jag glatt...
"Now what?" Kom svaret blixtsnabbt.............

Så vi fortsatte med varsin stil och njöt på var sitt sätt. Den ena mer under tiden, den andre mer efteråt!

Här testkör vi gubbar i parti och minut! Även denne kan vi gå i god för nu! Glad, pigg men vill helst inte veta hur man gör det behagligare för kroppen!

Thank you darling! For letting me be me:))


Sen fick vi då se oss synnerligen slagna av vår entusiastiske 5-åring, i den mest oväntade sporten av dem alla!
         En riktig helkväll med andra ord!








(Bara A som fattades...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar