onsdag 9 oktober 2013

Mental dikeskörning

JO, exakt så känns det! Jag har åkt i diket, mentalt! Kroppen är det inget fel på, men en gång om året hamnar jag exakt precis här....i ett mentalt träsk där kroppen inte har en chans mot huvudet.
Ryggläge, tassarna i luften och kommer inte en meter, liksom...

En mental tvärnit tar sig många uttryck
Maken landar i Barcelonas utlovade 30 grader om en stund, cykel i bagaget och stora berg i runt hörnet!
Lycka på mitt vis!

Sitter istället själv och suger på att hitta på något kul upplägg för ett gäng ivriga löpare som en gemensam väg till Helsingborgs Marathon
Bara för att allt blir lite roligare om man är flera, och för att det är enklare att komma upp ur diket om man har kompisar som stöttar!

Ikväll är det i alla fall löpkurser på Sans & Balans i Viken! Det blir man glad av! Härliga och fokuserade nyfrälsta löpare som inte håller igen för en sekund!
Så jag viger min entusiasm åt dessa vänner ikväll, vilar min egen kropp ett tag till och sen kommer jag igen med full kraft, det lovar jag!!!
FULL KRAFT!

Aaah! att bara säga det högt får springet att komma längst in i min sega skalle! Än finns det hopp...

Ciao/P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar