fredag 25 april 2014

Andras träning är också kul!

Idag har vi på Solgården firat den coolaste killen jag vet!
En ung man med enorm potential, integritet och fantastiska åsikter och dito möjligheter!

Att få umgås med någon som har hela livet framför sig, som öppnar ögonen varje morgon och förväntar sig underverk och överraskningar, god bitar och njutning...
En ynnest!
Han är toppen! Min coola kille på 6 vårar!

Så ytterligare en vilodag har lagts till i raden av flera.
Igår jagade jag dessa tre så starka tjejer på Svedberga kulle.
Det var äckellånga backintervaller på schemat för min 35 veckors grupp.
Och nånstans så är det helt otroligt vad glad och nöjd man blir av andras prestationer!
Något som har gjort alla mina år som PT och tränare till ett endaste stort nöje!

Att få se hur andra helt plötsligt upptäcker hur livet ändras när kroppen är i fas och kan prestera!!! 
Så fantastiskt roligt och givande!
Jag går knasmycket igång på att se andra pusha över sina inbillade gränser och se det som jag redan visste var fullt möjligt och inte tvekade en sekund på!

Så japp, andras träning är superbra för oss!!! därför vilar jag vidare, unnar mig ett glas Amarone och lite mer choklad!

Ha en go kväll och njut av stunden
...fylld av förväntan eller bara lite enformigt grå och precis som så ofta annars...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar