måndag 14 april 2014

Shala Hala

Hela världen är upp och ned. 
Riktigt vansinnigt fel på så många sätt....

Men det har inte med detta att göra...eller, jo, det har det visst!

För jag fick minsann vända rätt på tillvaron igår, även om den fysiska biten för min del, är den absolut enklaste, så slutar jag aldrig förvånas över vad fysisk styrka kan göra med den mentala styrkan.
Här fick jag däremot jobba precis tvärtom!
Mind over Matters!

För att den här donnan ska stå på händer är inget som någon i hennes närhet någonsin inbillat sig att det skulle gå!
Minst av allt jag själv!

Men eftersom inget just nu verkar vara som det ser ut, så lät jag Laila på Shala Hala studion i Hallavara lära mig något nytt igår! 
Och med kollegor som är minst sagt starka, duktiga och imponerande på alla vis, så var det precis hur kul spm helst att få utmana sitt sinne!


Ibland kan det nog vara bra att spränga gränser som inte går med ren jävlaranamma!

Nästa inlägg kommer däremot att handla om något mycket mer spännande!!!

(Jag ger en en teaser...
Den är gul, lätt böjd och gör dig tydligen tjock!
Aaaahhhh!!!!! Denna värld....:(()

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar