söndag 6 april 2014

Helgmys med hjärta

Lördagen kunde inte på något sätt varit bättre!

Vi hade bokat hopp-och-lek i skogen med våra fina kompisar från äventyret i Transylvanien...
En hel eftermiddag på berget med de två som känner det bäst!

Så efter ett par timmars småmygel med mjölksyrapåslag på Filborna så vräkte jag i mig pasta och lax, laddade om och åkte och hämtade Anna innan vi drog upp till Mölle.

Regnet började öka, precis som vinden, men skogen var magiskt vacker
Oroade mig för trötta ben, men hjärtat tog över och njutningen var total!
Vi sprang genom skogen över Arild upp mot fyren på en geggig nordsida och sen över och hemåt på sydsidan.

Regnet dog efter dryga timmen.
Pocket coffee och nutellamackor, Dalblads gel och några klunkar vatten...rena drömbuffén i vissa lägen!

Att få dela dess stunder av fullkomlig Nowism med likasinnade, det gör mycket för själen...

Kullaberg är enormt! 
Ett litet ynkligt berg på ytan, men som levererar så mycket utmaning och upplevelse per kvadrat att det platsar bland de stora bergen!

Vi fick gotta oss i närmare tre timmar innan det var dags att axla manteln som Morsa igen...
Löjligt lyckliga och ännu mycket mer sugna på repris, körde vi hem och tog lördagkvällen vid hornen...
Inga ben i denna efter vår eftermiddags -
tur!!!

Själv fick jag sitta i bilen en stund och samla ihop energierna lite så jag orkade köra hem...
              Bara liiiite trött...lite...

Tack alla ni bästa löpare för en riktig toppeneftermiddag spenderad på det bästa sätt jag kan tänka mig!

Så idag söndag tillbringade jag som åskådare till andras bravader på en gammal gren i en favoritbacke...

      The best of the best conquering 
        My world without hesitation...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar