söndag 20 april 2014

Vilodag inför avgörande

Det ringde en tjej i torsdags..."jag har bestämt mig..." hette det.
"Jag tänker verkligen inte hålla på och bara kuta upp och ner på nord sidan en hel dag!!"

Nähä.

Vi måste bara se det från en annan vinkel!
....vi får se det som en utflykt!!!!
HAR JAG HÖRT DEN FÖRUT?????

Jodå... Nu är juryn ute och efter morgondagens långtur ska idioter överlägga och beslut fattas!

Alltså ska morgondagens prestation få avgöra om vi kommer växla upp i årets Kullamannen.
Vet ärligt talat inte vad jag hopps på...

Annars har dagens äventyr bestått av att streta emot begäret att springa fullt ut, denna perfekta vårdag!
Men se det gick ju inte om man förväntas prestera imorgon!
Viloläge it is!
Trädgården på Solgården håller på att inta sin fullständigt andlöst vackra skepnad inför vår och sommar.
Vi gräver och bankar som bäst för att kunna välkomna ett gäng glada hönor som ska få gotta sig och ge avkastning!

Vackrast på våren! Vildtulpan som dyker upp överallt!
Ogräshaggan har varit i farten och så fint det blir! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar