onsdag 2 april 2014

#toughest nästa!

En av min fina Vikentjejer har åkt på anmälan till Toughest i Malmö 3/5...
(För att jag får säkert inte nämna att någon jag brukar springa med är gift med någon som också ska........)

Så gårdagens fullkomligt magiska morgon startade med ovan leksaker och ett härligt väder.

L, en envis och superduperglad danska som egentligen gillar att ta tillvaron lite bekvämt... Hon laddade från tårna och gav allt och lite till!

Det är vid sådana tillfällen som det är extra roligt att ha mitt jobb! 
Att se någon prestera och överraska sig själv med den enorma kapacitet som de inte trodde fanns!


Sen gick chefen hem och gav sig på sin egen träning!

Efter några timmars styrkelyft i trädgården och en bål/axel-pass med stora krattan, så skulle jag DJ'a en ny Distansklass för dagens spinning..
Gammal är äldst... Går inte utan läskompisarna längre:(
Surt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar