onsdag 11 juni 2014

Risk för överhettning och total kortslutning

Om huvudet envisas så går det aldrig riktigt att streta emot...
Hade ju lovat att tänka glada tankar om träningen igen!

Då kommer det något så ljuvligt som ett alldeles galet härligt högtryck in över våran hörna av världen!
Superhärligt, MEN....ack så taskigt för en löpare som, utan undantag, får problem med fötterna så fort temperaturen stigen över det normala, och tyvärr är 28 grader i skuggan inte det normala här på vår grusväg.

    Check!
Gnällspiken höll på att stryka med nånstans mellan intervall #8 och 9...
Nog allra första gången jag lägger mig för omständigheterna!

Och sen höll jag på att fullkomligen köra i diket dagen efter under min 11km långa uppvärmning i skogen inför ett Hot Yoga pass på Filborna..
Ser oväntat fräsch ut på bilden! Kul!
Haha!

Fick slå av värmen i yoga salen. 
Än en gång vek jag mig för omständigheterna!
Ingen märkte skillnad. Alla är svettiga mest hela tiden just nu! Lovely jovely:)

Gissar att min lekkamrat inte fryser i Grekland... 
Gissar att hon fullständigt struntar i mina intervaller...
Gissar också att hennes fokus ligger långt från träningen just nu...

         Men hon är bäst i alla fall!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar