fredag 27 juni 2014

Vad kostar lycka?

En tidig morgon och solen värmer gott...
Havet ligger bleke och lakanrynkorna har inte gått ur fejset än.

Jag skulle vilja ställa rubrikens fråga till alla! 
Vad kostar lycka för er? Vad är det bästa?
Vad tänker ni på när livet inte är medvind? Som jag, i tandläkarstolen..

        Min kostar inte ett smack!!!

Hittade helt otippat ett drömhus vid havet häromdagen!

Precis allra bästa läget! Städerskan gillar storleken...
Någon hade sågat en brädstump vid min brygga, lämnat en bit kvar på kanten, och se vad mina ögon skådade!!!

 Haha! Så enkelt!

Lägg sen till en runda i lagom morgontempo, ett dopp och en kopp, ja där summerar jag min drömtillvaro!

Se där lilla vän! Grekland har inte mycket att komma med när det verkligen gäller!

Välkommen hem!

Nu växlar vi upp och drar igång inför Bydalen i augusti...
Mer om det sen.

Trevlig helg och gå och hitta er stund av livet varje dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar