tisdag 12 maj 2015

Den hängde helt slak imorse!

VIMPELN! 

Eftersom det är vad som dominerar min tillvaro just nu... vinden... Så blev jag alldeles extra glad!
Igår var jag runt min vanliga 40km runda och det blåste som det sig bör, en soliga dag i Skåne, dvs så in i vassen.
Medvinden var galen, men den sträckan inte tillräckligt lång, så jag fick smaka min beskärda del av kakan.

Idag då, när jag skulle åka och låta farbror doktorn röntga knäet, ja då var det det allra finaste av cykelväder som detta året bjudit på...
Vad gör en entusiastisk räsercyklist då? JO! Just precis!
För en knäröntgen kan man banne mig göra även en blåsig regnig dag. 

Skulle ju då testa formen lite igen. Samma runda som igår, som då tog 1.19 lyckades jag klämma ut mig på 1.15
Sen har jag bara 60km kvar i samma tempo och då är jag en nöjd #Tjejvätterncyklist.

Eftersom det nu var full rulle på benen idag, så hann jag inte ta några vackra vindstilla vyer, men bjuder på några från Annas och min stenhårda temporunda i söndags:))

 Färgerna är enorma!! Man blir smått snurrig i huvudet av att gå och titta på trädtopparna hela tiden!

       Ännu mera färg fick årets första laddning av Rabarbersaft! Så ljuvligt gott!

Sist men inte minst...mycket färg och även en teknisk överraskning....
En för tidig förödelsernaspresent som informerar klart och tydligt allt som händer på Facebook, om någon ringer mig eller lydigt vidarebefordrar sms! Haha! Såååå avstängd den funktionen blev!

 Sista färgklicken får den sötaste och envisaste av familjens cyklister stå för på sin sprillans nya Cube!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar