torsdag 7 maj 2015

Piskas i cykelform?!

Jo för att nu brinner det i de gamla knutarna!
Jag har bokstavligen ingen tid alls kvar tills jag ska trycka ur mitt pannben ytterligare en prestation bortom vad jag anar.
Denna gången känner jag att min fokus, men framförallt väderleken, har varit smått katastrofal.
Det har blåst, regnat, åskat och haglat så länge nu... 

Den enda dagen som man borde lagt sina 100km bakom sig, ja då hamnade jag här igen!
Inget fel på det, men att springa på berget skapar inte en räsercyklist!

Men kanske gör en damcykel stan runt i hällregn en torsdagsmorgon något för framtida prestation!?

Annars var det dock några som fick magisk träning vid havet igår kväll!

Min starka grupp med envisa och härliga tjejer gav allt och avslutade sen med något som bara kan, för den oinvigde, liknas vid meditation!
En dröm! Att få leka och köra på i denna miljö!

Annars är det trots allt väldigt vackert på våra cykelturer, trots bristande intresse från vädergudarna...



Imorgon kommer jag trotsa precis allt för att testa formen!
Förutsätter att jag får på skallen från hög höjd för den kommentaren....

Återkommer// P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar