torsdag 21 maj 2015

Denna dagen en käftsmäll...

Idag har det liksom gått troll i allt jag har försökt göra. Det har inte ens hjälpt att gräla på min stackars äkta hälft, vilket ibland gör det lite lättare att tampas med sådana här dagar:))
Sorry darling, really...

Dock tog jag förnuftet till fång och gjorde det som alltid hjälper, som aldrig svikit att förbättra hela världen i ett endaste slag!

Ett dopp i havet! Aaaahhhhh! 

Hastade sen hem för att få något vettigt alls gjort denna motsträviga dag och då såg jag detta inlägg i debatten dåliga dagar..... 

Jag har helt plötsligt en riktigt fantastiskt fin dag!


Det vet jag inte om R Wayne tycker att han har.... Stackars sate.

Imorgon, en ny dag! (Och Wayne kan ju räkna på räntan.. För Sören, jag kräks nästan när jag tänker på det! Stackars stackars sate!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar