lördag 9 maj 2015

Gammal syra tog över

Jo, ärlighet vara längst, så därför erkänner jag att dagen har heeeelt styrts av syrastinna gamla ben!
Mina två pass, Military Training och yoga, gick på rent pannben. Jag var så slut och tom och syrastinn i kroppen att jag bara måste tro att min halvdana insats igår var bra!

Så därför var det intressant att gå över makens #Ambit 3 peak ikväll, (den som satt på min arm under gårdagens runda) för den ger en onekligen svar på tal.

Om vi ska läsa tillsammans så har denna slitna amatörcyklist legat på lätt slit ca 2 minuter, lagom slit i 5, hårt slit 1timme och fem minuter och överjävligt slit i 31 fina minuter!
Konstig man e lite sliten?
(Ovanpå det så var jag visst 83 meter under havsytan också:)) efter en fin felkalibrering i de franska bergen i vintras..)

MEN! Makens fantastiska klocka meddelar även följande livsviktiga info!
 Jag brände 10.27 bärs!!! (Undrar om det även finns en omvandlare till sgroppino)

Jaja, kvällen slutar precis som den ska när allt känns fint!
En flaska vin, choklad, levande ljus och en sprillans ny leksak att pula med!! 
Thank you darling❤️
Blir nog tids nog kompis med denna! Om inte annat så har den färgen av det hav jag drömmer om att bo vid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar