torsdag 28 maj 2015

Dumt att hoppas?

Om jag säger att jag kikar på väderrapporter minst 10ggr/dag så är det absolut ingen överdrift! 
Tvärtom.

Och aldrig har jag väl haft en starkare och mer brinnande önskan om att killarna som alltid har fel, bara för en endaste dag, ska ha helt och fullständigt rätt!

Lördagen är det dags. 6/6 på nationaldagen ska vi pressa ur oss ytterligare enorma siffror som för oss mot det stora lilla målet.

#Tjejvättern here we come!

Jag lovar att jag ska ge precis allt som finns i kropp och skalle ännu en gång, jag ska totalt maxa min egen lilla förmåga och spränga min mentala gräns. 
Jagskajagskajagska!!!! 

Denna motvilliga motvindscyklist ska göra sitt allra allra bästa. 
Min mentala förberedelse har börjat. 
Ska låta den gro långt där inne och samla  kapacitet för att orka stå ut långt bortom
Bekvämligheten under lite för lång tid...

     Här är jag nu. Fast med en cykel...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar