torsdag 23 maj 2013

Furious Dancing in Kristianstad.

Även om jag ibland kan tycka att det är tufft att dra i väg i från familjen i så många dagar så måste jag ändå säga det igen - jag har världens roligaste jobb. Som utbildare inom träning och dans får jag uppleva så fantastiskt många härliga stunder och träffa så fantastisa människor.
Den här gången bar det iväg till Kristianstad där jag under 5 dagar ska grotta in mig i dansens magiska värld tillsammans med 2 utbildarkollegor och 47 blivande dansledare! Fatta 5 dagar med dans, dans och dans!!!
Svetten sprutar och energin är som en fullkomlig explosion under dagarna. Sedan sover vi som små kultingar på nätterna innan det är dags att dra på sig danskorna igen.
Disco, schlager, jazz, burlesque, afro, salsa, samba, reggaeton, street. You namne it - we dance it!

G' night! /A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar