måndag 13 maj 2013

Joggat!

Jogga, något jag inte kan säga är den valda glosan för det vi oftast gör, men just idag har jag varit på en dito tur! En joggingtur med en kund:)
En liten testkörning av delar av Viken Varvet, som kommer springas 3/8, och som vi grejat banan för..

Att påstå att benen var "rappa" och ivriga, var väl en överdrift, men de tvärvägrade i alla falla inte, inte förrän det gick i medlut!!!! Haha! Som ett gammalt fyllo vinglade jag ner för backen, totalt utan
styrsel på benen!
Tur att man övat på att se nonchalant ut med några glas i kroppen, så det gick vägen det med:)

Nu äter jag IGEN. Har inte gjort något annat sen vi klev av prispallen. Ni vet.... PRISPALLEN!

Jag kan, utan att överdriva det allra minsta, intyga att det kunde inte finnas två mer överraskade tjejer än
A & P när resultaten kom!
Så otroligt och så roligt! Och helt otroligt! Och roligt! Ja, ni fattar...


Nu laddar jag inför kvällens dubbelpass i värmesalen på Filborna,  Hot yoga och Hot power.
Mest vill jag bara sova. Vila. Ligga ner... Bara vara, för en liten stund.

Men imorgon börjar tre intensiva cykelveckor inför Vättern gurlie style:))

Onwards and Upwards darlings!



Nytt driv i steget kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar