torsdag 23 maj 2013

Löpkurs och cykling

Cyklade som en dåre, 40 ynka km, trots mitt löfte till mig själv.
40 är bättre än 0!!!


Är jag verkligen den enda som alltid har motvind? Cykling... En utmaning som för mig är tufft att hantera.
Vem kan ge mig ett tips på att besegra mitt mentala berg?
Kom igen alla ni cykeltokar!













Släppte hjälm och cykel lite osnyggt och slängde min klena lekamen i solen...
Helt sjukt hur en liten cykeltur ska kunna sätta mig så illa på plats.
Morr



















Fokuserade sen på kvällens löpkurs som helt klart är mer i min anda...

Duktiga tjejer nu! 7 kvällar i allt från regn till 30 graders värme, och de har tagit till sig allt och levererar fantastiska resultat!
Glad och stolt!

Tack för i afton Girls!





Mönstereleverna


Vacker värld, ivriga och ovetande entusiaster


Intervaller i uppförslut blir man snäll av!


P är inte längre favoritfröken...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar