tisdag 21 maj 2013

Mountain high... Still!

Eftersom att vi båda fortfarande lever på ett litet moln efter Kullamannen, så kände jag att suget blev för bra...

Friskt vågat, eller nåt.
För att innerst inne där jag fortfarande har lite vett kvar, vet jag att det är korkat att låta benen bestämma, två dagar före tjejvättern.
Men nu är det detta huvud jag får leva med!

Ibland har man bara sig själv att skylla

Ska fundera på att börja fokusera lite på cykelträning snart också.
Började dagen med att beställa en cykeltröja som kommer att matcha min nya båge!
Borde vara ett gott steg på vägen:)

Idag ligger annars lego på schemat eftersom junior är ledig från jobbet idag.
Även laddat en rejäl sats rabarbersaft, vilket i koncentrat, tillsammans med rom och färskpressad lime ger tidernas kick i återhämtningen en solig sommarkväll!

//P

Solgårdens nätta rabarber...


Prova! Superduper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar