onsdag 1 maj 2013

Duracellkaninen är trött:(

Hur är det möjligt???

P, trött och vill vila! Sånt händer ett par gånger per decennium, typ! Synd att det skulle infalla just idag, när solen skiner och jag har ett MT pass att köra om en timme...
MEN, det är som vanligt, ni vet, man seeeeegar sig i kläderna, huvudet tjurar hela vägen i bilen, tyst masar jag mig in på jobbet och vips!!!!
Där satt den igen!!! Träningsglädjen!

Sådana här morgnar är jag så glad att jag har tränat ett helt liv och vet att det är precis så där som det är!

Så jag återkommer med en glad rapport från skogen om en stund:)

Tills dess får ni nöja er med cykelgudarna från thesummit, som upptäckte vad en foam roller kan göra, så där mitt emellan osten och chokladen igår kväll...





Synd bara att man missar ljudeffekterna! Däri ligger underhållningen!
En tight lite cykelrumpa...jo, min gröna rulle bits!


Uppdaterar min dag.
Efter att benen äntligen tagit sig ur bergsförlamningen, så var det ren njutning att få springa igen!

Kom hem till en gård full av aktivitet!
Gräsklippning, kaffe i solen osv..

Fram ur gömmorna kom den som benämns som 001, (need I mention att jag vill ha 007!!)
Den som ska gränslas om dryga vecka för att piska formen för Vättern girlie style:)
coola cykeln!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar