onsdag 13 februari 2013

Den svåra vilan

Aaaaahhh! Det är så svårt att vila!
Att ta det lite lugnt en dag när stakningsförhållandena är toppenfina och huvudet bara jublar och vill ut och ösa på...
Problemet med Skåne är ju faktiskt att man aldrig kan vara riktigt säker på om snön ligger kvar två dagar i sträck, så man vill ju ta vara på den heeeela tiden!!!
Trots att kroppen är småtrött och skulle uppskatta en dag utan träning:(

Därför så tänkte jag ge den just det! Fick bli en lång prommis längs havet med finaste sällskapet, förlåt A, näst finaste!


Stor, lurvig och sjutusans lycklig alltid! (han till höger alltså, jag är bara stor och lycklig tack och lov)


Man går där längs stranden och suktar.... Ser onekligen ut som att det faktiskt inte är helt äckligt att hoppa i!






Borde kunna klämma sig ner här? Känner inte att jag behöver så mycket djupare en dag som denna.

Tittar mig snabbt omkring för att se om det faktiskt är ett alternativ att klä av sig och blöta ner sig....
Tittar ner!!!! What the...?????

Ärligt! Jag har storlek 40 i skor!!! Den här killen vill inte jag bada med!
Går hem och dricker kaffe istället, sitter mig iform...

2 kommentarer:

  1. Ha, ha vem är det du träffat på stranden. Big foot? Förstår att du valde kaffet.

    SvaraRadera
  2. Ingen aning, men han handlar uppenbarligen skor på herravdelningen...

    SvaraRadera