onsdag 6 februari 2013

Ute att va inne...

Inne är inte där jag trivs bäst. Det är inte bara en fysisk, utan en rent mental utmaning att vara inomhus en hel dag.

Idag vaknade yngste familjemedlemmen med en praktförkylning och ovan nämnda fasa tog omedelbart form...
Dock får jag säga att livet presenterar många utmaningar och frågor man ställs inför, dock är svaren oftast, i mitt fall ett av tre.. Vin, choklad eller träning! Ett wild card kan även vara kaffe!
Idag blev det chokladen som vann.





En stor härlig kletig brownie blev det av vad som fanns i skåpet denna dag:) Gjorde inte ont alls!

Hela dagen bjöd alltså dålig styrfart och då kan man hugga en tidning eller bok om träning, som om det skulle jämna ut chokladintaget, men dock...

I Brittiska Mens Health fann jag nedan fantastiska forskningsresultat! Så med tanke på att mitt kvällste är slut, så får jag helt enkelt chansa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar