onsdag 20 februari 2013

Veckans första löppass

Eftersom mitt knä inte så gärna vill springa så kom vi ända till onsdag innan det blev fart på springandet, som jag onekligen fegar lite med just nu.

Ett löppass för idioter... Vrålkallt och så galet motsträvigt väder som det bara blir när det är 2 grader i Skåne. Men eftersom lekkamrat A dissade, så var det bara att snöra på sig dojjorna, kränga på den lilla kjolen och bita ihop!

Lite ivrigt lade jag ut hantlarna för att inte komma undan när jag kom hem...

Haha! Det hjälpte inte... Datorjobb var ju klart viktigare... för då får man tilltugg!

Så de här stackarna ligger kvar där ute och fryser:)
Det är ju inte så att de inte ligger kvar tills imorgon!


Dagens prestation kan vi alltså gissningsvis tippa att den liksom jämnade ut sig.
7km iskall jogg på isbana<fastlagsbulle med extra allt= kunde suttit kvar i soffan och ätit en morot!

Svårt det här med matte... Men jag tror det stämmer:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar