fredag 1 februari 2013

Lagd ribba...

Ribban lades tidigt denna fredagsmorgon i huset på landet...

Mamma, denna kan vara klar när jag kommer från dagis!
Jotack... P kommer annars från en familj där namnsdagar halkat förbi utan att någon kommit ihåg att nämna, tills den yngste atleten började prata!
Ovan konstverk tillskriver jag Leila, och eventuellt kommer den kämpande moderns försök att publiceras senare:) Det återstår onekligen att se...
Trots allt har jag offrat träningen idag, för att generera ovan kaka!

Annars tillbringade P morgonen på Idrottkliniken igen. Det som är allra trevligast med det stället är att ingen annanstans i stan träffar jag så många vänner...

Idag konstaterade Catta, min hjälte, att knäet har hämtat sig alldeles förvånande snabbt och fint!
Däremot så finns det en massa annat skräp som nog inte blir lika enkelt att få bukt med, som den ivriga och alltför lyckliga träningsnarkomanen P, totalt valt att leva med och ignorera i lite för många ÅR.
(När jag har tagit till mig och sugit lite på det så lovas återkoppling. Kan säkert alltid ge någon en vink om vad som pågår eller hur det kan bromsas i tid:))

Alltså, skylla sig själv, bita ihop, göra neurologiskt utmanande övningar, springa vidare och sikta uppåt, fokusera på töj och rulla på min snygga gröna rulle för neurofascial massage.
Rekommenderas alla träningsnördar.

Här ligger man framför tv'n på kvällarna
Den är toppen!!! Lovar! Unna er och känn hur era fascior bara njuter... haha!

Något som jag däremot kan skriva under på också, och som är bra mycket roligare att unna sig, är nedan snygga tillskott!
Härligt vårgrön från skhoop.se i Åre! (och för alla er som vet hur handikappad jag är vad gäller att matcha, så vänligen notera dragkedja/jacka!!)

Snygg, varm och snabb, det blir man i denna:))




GODKÄND OCH GOD! JÄTTEGOD!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar