onsdag 9 januari 2013

En bild säger mer än 1000.....känslor!


Ja, egentligen finns det finns inte mycket mer att säga.

Bara jämför de 2 bilderna nedan......var skulle du helst vilja vara?








För mindre än en vecka sedan befann jag mig på bilden till vänster och nu....ja, du ser själv. Det går ju inte ens att se Danmark på bilden till höger. Gråare än gråast. Och inte blir det bättre av att min träningsbuddy P är borta.
Ja, missförstå mig inte! Jag unnar henne att vara där hon är av hela mitt hjärta men jag saknar henne, OK!!


För att få igång blodcirkulationen och få upp värmen och humöret drog jag igång vårens första DansAfropass på igår kväll. Till rytmen av ljuva trummor svängde höfterna, stampade fötterna och flödade svetten. Både nya och erfarna dansare dök upp och jag fick en go´ känsla av hetta och passion.
Dansen kan verkligen få den suraste lilla surpuppe A att bli på ett strålande humör.
Nu kör jag dansinspirerade pass varje tisdag hela våren på Friskis i Höganäs. Ah, det känns fint!
Kom och testa om du har vägarna förbi!





PS: Och för att riktigt få njuta av dagen har jag anmält mig till en språkkurs i Italienska.
Grazie mille kära A!

Arrivederci!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar