måndag 14 januari 2013

Lätt som en plätt...

Bildligt talat! Läste en artikel i Brittiska Runners World angående den perfekta vikten för en löpare...
Eftersom P, på A's kloka inrådan, vilar sitt knä inför nya mål, så kan man sitta och läsa om träning och njuta lite praliner! Kombinationen är jättefin...
Nog om praliner, även om jag skulle kunna gå på om det ämnet till sista andetaget, för så stor är kunskapen om dito.

Vart jag vill komma är att ovan nämnda tidning hade en liten simpel kalkyl för er alla PB (personal best) jagare!
Släng en blick och ta fram miniräknaren.

Lycka till..... :))


eller hur...

1 kommentar:

  1. Bra P!!! Du vilar!! Skönt att du lyssnar på mina råd. Ja, det är ju liksom för både din och min skull så vi kan få fart på vårens fantastiska träning.
    Tackar särskilt för bildens "liggande"placering. Nu kan jag göra testet liggande på puten efter en slitsam dag. /A

    SvaraRadera